Tips Ski huur

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saint François Longchamp

Hallo,

In januari ga ik skiën in Saint François Longchamp, ik een appartement gehuurd bij Résidence Les 4 Vallées .

Kan iemand mij een tip geven waar ik het beste skie’s kan huren, ik ben een redelijke beginner en hoef dus geen top klasse. Het zou mooi zijn als deze ook nog op loop afstand van het appartement ligt.

Met welke reisorganisatie ga je?
In St Francois 1650 zitten een heel aantal winkels waar je prima ski’s kan huren. Kijk anders eens op sites van Bizztravel, Husk, Sunweb, TUI en dergelijke of je daar wat kan vinden ;-) Als je op een zaterdag aankomt en je ziet een aantal bussen van dit soort reisaanbieders zou je het eventueel nog kunnen vragen. Mijn advies is wel om in St Francois 1650 iets te huren, bij 1450 is het vaak druk (als er Nederlandse studenten zijn).

Ik zit in een zelfde situatie. Ben wel op zoek naar wat gevorderder materiaal.
@JPDJ, die reisorganisaties hebben niet per definitie het goedkoopste materiaal en ik heb in andere dorpen gemerkt dat het in de zaken waar die organisaties aan verbonden zijn soms heel druk kan zijn.

Vorig jaar kreeg ik van iemand in een ander dorp een tip voor een lokale kleinere verhuur. Zit er misschien ook zoiets in Saint Francois Longchamp?

Vorig jaar daar de skihuur bij SkiSet gedaan. Goede service en ook fijn kunnen skiën. Als je het via de decathlon reserveert is het ook nog eens iets goedkoper :-). Zij zitten op 1650m

@ThomJ, klopt. Maar daarmee heb je wel een vergelijking wat het ongeveer zal kosten. En die zit er zeker, ik weet alleen niet welke.
@Lil92, Ik kan me herinneren (pin me er niet op vast, ik weet het namelijk niet zeker) dat ik daar ook schoenen heb gehuurd. Zal vanavond even kijken of ik iets kan vinden.

@Lil92
http://www.saintfrancoislongchamp.com/en/saintfrancois-longc…

Heb m’n eigen bon niet meer kunnen vinden.

Ik was mis! Ik bedoelde Skimium @JPDJ

Plaats een reactie