Beginnen in Muhlbach en dan naar...

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mühlbach am Hochkönig

Beginnen in Muhlbach en dan naar de Aberg skiën in Maria Alm, en dan weer terug…
Is dat te doen op 1 dag? Met een relaxte lunch tussendoor?
Is alles goed verbonden en hoe is het sowieso om te skiën daar?

Vrienden verblijven in Hintermoos, en wij in Flachau en wij willen dan naar Muhlbach rijden en van daar gaan skiën om ze bij de Aberg te ontmoeten en te kunnen lunchen ofzo.

Dankjewel!

*bericht bewerkt door Desiree2 op 06 mrt 2017 16:42

Ligt een beetje aan het niveau maar over het algemeen is het prima te doen! Zo ontzettend lang is die Königstour ook weer niet :)

Mr. Slow

En met kinderen? Ze kunnen best lekker skiën… Ze komen allemaal wel aardig van rood af, de ene wat sneller dan de ander…

Als je een beetje op tijd vertrekt zou dat geen enkel probleem moeten zijn, ook met kinderen niet. Alles is goed met elkaar verbonden en de Königstour staat ook duidelijk aangegeven. Het is mooi om te skiën, zeker met een beetje mooi weer heb je een prachtig uitzicht op de Hochönig en (vanaf de Aberg) op het Steinernes Meer.

*bericht bewerkt door Rob64 op 06 mrt 2017 19:09

Hallo,

Ik heb 'm 2 weken geleden in de voorjaarsvakantie een paar keer gedaan met de kids (16 en 11).
Valt makkelijk te doen in 1 dag. Ben rond 9 uur begonnen en was rond 1 uur 's middags weer terug in Mühlbach. We hebben alleen in Maria Alm een half uurtje gezeten voor een versnapering.

null

Ik heb een paar weken terug mijn ouders (die de 70 naderen en blij zijn dat de benen nog een beetje willen) meegesleept op de Königstour, en toen hebben we het ook gered zonder te hoeven haasten, met koffie en uitgebreide lunchstop. Als je pure lift en skitijd rekent kun je gemakkelijk binnen vijf uur op en neer. Met kinderen die al wel behoorlijk van rood af komen zal dat zeker gaan lukken.

Plaats een reactie