Accommodatie Pasen 2018 per nacht te boeken

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ischgl

Ik ben op zoek naar een accommodatie die ik 3 tot 4 nachten kan boeken met Pasen 2018. (29 of 30 maart tot 2 april 2018 dit zijn 3 of 4 overnachtingen)
Alles wat ik tot nu toe heb gevonden kan ik alleen boeken voor een hele week.
Ik werk in het onderwijs en heb geen hele week vrij met pasen en wil toch graag naar Ischgl met totaal 6 collega’s.

Heeft iemand een adresje waar je per nacht kan boeken.
Buiten het feit dat we maximaal 20 min. met auto of skibus willen reizen hebben we geen enkele eis aan het appartement.

Groet Pascal

In Kappl is nog wel wat vrij volgens http://www.kappl.at . Das goed te doen met skibus of eigen auto.

Anno 2017 vindt je alle beschikbare accomodaties wanneer je booking.com, tripadvisor en de lokale vvv site combineert. De accomodaties die minder dan een week accepteren, zullen dit ook aangeven en beschikbaarheid tonen.
Maar je bent er nogal vroeg bij, Pasen 2018 is vroeg en Ischgl een bekend goede bestemming voor april…
Naarmate je dichter bij april komt zal er wellicht meer mogelijk zijn. Ze zijn niet gek in Ischgl. :-)

*bericht bewerkt door Wunderkammer op 28 okt 2017 14:17

AirBnB lijkt hiervoor uitermate geschikt. Zeker zo laat in het seizoen moet er aardig wat keuze zijn, temeer omdat je bereid bent om met auto of bus naar dalstation te rijden.

Probeer het is bij de fam Zangerl van hotel Central, in Ischgl vlak naast de dorpstunnel.
http://www.central-ischgl.at/index.htm

*bericht bewerkt door Elly3 op 28 okt 2017 14:23

Dienten Die Alte schule

Maak je niet gek, meer dan genoeg te krijgen in en dicht rondom Ischgl. Ook voor een paar dagen. Nu accepteren ze liever boekingen voor een week, maar als je gewoon een mailtje naar een paar hotels stuurt komt het waarschijnlijk al voor elkaar.

En anders lekker 2 weekjes van tevoren boeken.

*bericht bewerkt door Shane op 28 okt 2017 14:26

I can stick uphill ice, on my saucer...

Vorig jaar met pasen zonder problemen een paar nachten geboekt. Via Ischgl.com je data invullen, dan krijg je ook alleen maar de opties te zien die je voor die periode kan boeken.

Het is gelukt.
via kappl.at een geschikt appartement kunnen boeken.

Dank voor jullie hulp.

Plaats een reactie