Les

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ischgl

Goede morgen,

We gaan in Januari naar Ischgl met een beginner. Op een paar lessen in Nederland na is er geen ervaring. Ik begreep dat er via Schneesportakademie Ischgl les gegeven wordt. Is dat de enige partij? Moet ik dit vantevoren regelen of kan dat ter plekke?

Dat klopt. In ischgl is er maar 1. Je hoeft dit niet perse van te voren te regelen. Kunt dit ter plekke doen. Het bureau zit boven op de idalp. Met de fimba of silvretta bahn naar boven.

Er zijn meerdere skischolen in Ischgl. Beiden zijn beneden te vinden in het dorp.
Op de Idalp is het verzamelen geblazen en heeft Skischule Ischgl idd ook en infoplaats.

Skischule Ischgl (in het gebouw van de Silvretta bahn)
Silvrettaplatz 2
6561 Ischgl
Austria
+43 5444 5257
+43 5444 5752
info@skischule-ischgl.at
http://www.skischule-ischgl.at

Tiroler Alpin-Skischule, Gerald Kurz
(staatlich geprüfter Skilehrer und Skiführer)
Unterer Nederweg 18
6561 Ischgl
Austria
+43 5444 5956
hotel@litzner.at

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Goede morgen,

We gaan in Januari naar Ischgl met een beginner. Op een paar lessen in Nederland na is er geen ervaring. Ik begreep dat er via Schneesportakademie Ischgl les gegeven wordt. Is dat de enige partij? Moet ik dit vantevoren regelen of kan dat ter plekke?

Sander-Maurits op 23 nov 2015 10:03

Sander, wanneer gaan jullie?

Erik, vorig jaar??

Maar vrijdag 13 januari gaan we weer die kant op.

Ook weer met iemand die op les gaat?

We hebben les gehad op de rollerbaan in heerhugowaard. Even kijken hoe het daar gaat, maar misschien nog wel wat les ja.

Oké, ik wilde sowieso op les. Maar met 2 personen scheelt het nog flink qua kosten.
Misschien wil diegene wel damen met mij op les. Ik ga ook 13-01 weg en zal dan 14-01 gaan skiën.

Plaats een reactie