Taxi en kinderopvangen hinterglemm

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hinterglemm

Hi allemaal,
Deze winter gaan wij naar Hinterglemm, ik heb twee vragen!

*weet iemand een goede taxi van en naar vliegveld Salzburg (met ter plekke en taxi regelen op het vliegveld hebben we geen goede ervaringen mee)

*en zijn er mensen met ervaring bij een goede kinderopvang voor kindjes van 2/3 jaar?

Alvast bedankt!!

holiday-shuttle.at

Iemand die met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit!

@stefski weet je toevallig waar je dan wordt afgezet ik hinterglemm? Morgen even de tijden van onze vlucht, kijken of het aansluit… wat gebeurd er wanneer je evt te later aankomt op het vliegveld? Weet je dit toevallig?

Ik geloof dat ze per dag 7x rijden, met telkens 2 a 2,5 u tussentijd. Je wordt afgezet voor je hotel, kostprijs per persoon voor heen en terug is ergens rond de 80,00 euro.

Iemand die met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit!

@stefaki bedankt voor de info!

Nu ik toch al aan het vragen ben… weet iemand ook of het mogelijk is om in een hotel (uiteraard tegen betaling) gebruik te maken is van het zwembad?

Alpin palace heeft een zwembad, maar vrij prijzig denk ik, je kan dan beter naar Zell am See (zeer goede busverbinding) naar het zwembad. Is circa 25 minuten afstand.

Iemand die met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit!

Plaats een reactie