Welke skischool zit bij de achterjet?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Welke skischool zit er bij de Achterjet in Flachau? en rijden hier bussen heen en weer?.. Goede ervaringen met deze skischool?

Hermann Maier skischule en skischool Sport am Jet zitten daar.
Ik weet niet waar jullie verblijven in Flachau, en is de les voor kinderen?
Er rijden naar elk dalstation in Flachau bussen.

Bedankt, idd voor kids van 9 en 4 jaar. We zitten in hotel Matteo.

Ok, ja wij zitten net wat meer richting de Space Jet/Dampfkessel kant. En wij zitten bij Fun en Pro voor skiles.
Wij vinden het bij de Achterjet wat minder fijn en niet gezellig beneden. Maar Matteo ligt idd precies tegenover de Achterjet.

Bedankt! Is het dan nog een idee om met de bus naar de star jet te gaan? Want is het überhaupt te lopen van Matteo naar de achterjet? Of moet dat sowieso ook al met de bus? Dan kunnen we net zo goed kiezen voor een andere school natuurlijk…

De Star Jet is de lift echt in het dorp. Bij de Hofstadl. Die is in mijn ogen het verste weg qua lopen.

De Space jet is de lift aan de andere kant, bij de Dampfkessel, zitten meerdere scholen waaronder Fun en Pro.
Wij zitten daar altijd. Vinden het daar het fijnst en het leukste, het langst een zonnetje van de 3 dalstations… Alles gezellig bij elkaar en voor de kinderen ook leuk.

Van Matteo naar de Achterjet is toch een goeie 700 meter. Met spullen en skischoenen een aardig stuk.

Wat mij betreft zou ik dan met de bus naar bijvoorbeeld de Space Jet gaan. Nog maar klein stukje lopen dan.

null

Super bedankt voor al uw info! Hier kan ik echt wat mee. Bedankt. Wij vertrekken 23 feb richting Flachau dus zijn erg benieuwd.

Trouwens boek je de lessen van tevoren bij fun en pro?

Leuk! Wij zijn er dan ook, wij verblijven ook aan de doorgaande weg in Flachau maar een stuk voor Matteo nog.
Onze dochter is 8 jaar en gaat ook nog paar dagen op skiles.
Bij Fun en Pro kun je ook online boeken eventueel. Maar ter plaatse kan ook.

Lopen naar de achterjet is toch ook wel te doen, als je een kluisje huurt onderaan de lift.
Dan loop je op snowboots, zonder materiaal, fluitent naar de lift :-)

Is ook mogelijk, maar kost wel 9,- per dag voor 4 personen geloof ik.

Maar ik vind die afdaling daar niet fijn met kinderen, en daar beneden vind ik het ook niet zo gezellig…
Maar de keus is aan TS natuurlijk.

Klopt, dal afdaling is idd niet makkelijk met kleintjes.

Daarom zitten wij altijd aan de Dampfkessel kant. Vind die afdaling het fijnste met de kinderen.
En de kinderen kunnen daar leuk spelen ook als je nog lekker wilt zitten na het skiën. En je hebt het kleine oefenbaantje en rechts de wat hogere. Heb er zelf ook als peuter, kleuter en tiener rond gelopen. En nu als 27 jarige met dochter van inmiddels 8.

Plaats een reactie