skipas

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Norma

Kan iemand mij vertellen wat een skipas kost in La Norma

24 euro

heb je wel eens ooit van google gehoord?

http://www.la-norma.com/nl/skipassen/tarieven-la-norma.html…

volgende keer zelf zoeken…

http://www.lanorma.com/francais/hiver/rm.htm
Hier kan je de prijzen van de skipassen bekijken.

Skipas La Norma 6 dagen zonder korting voor een volwassene 127 €.

Een dagje Val Thorens 18 euro

Een skipas 6 dagen Valfrejus/LaNorma/Aussois/ValCenis 168 €.

Ik geef u een goede raad: als je nog niet geboekt hebt ga gewoon naar geen enkel van deze gebieden en zeker niet La Norma. Wanneer zou je er naartoe willen gaan. Ik heb het al veel mensen afgeraden. Ga er zeker niet naartoe in december-Januari. Als je het wel doet kies je het beste voor Aussois wegens zuidgericht. In La Norma zie je de zon totaal niet.

Als je een beginner bent kan je best in februari naar Val Cenis gaan. Val Cenis is normaal wel een goed gebied.
Van La Norma naar Val Cenis is z’on 25 tot 30 minuten.

Ik ben daar al gaan skiën. Ik zou daar niet elk jaar terug gaan maar voor een weekje hebben we ons daar best geamuseerd.
Ik ben daarvoor ook al in de grotere franse stations geweest waaronder Tignes en Plagne. Uiteraard niet te vergelijken. Het hangt ervan af wat je verwachtingen zijn. Als het is voor veel kilometers te skiën heb je het daar snel bekeken. Ga je met kinderen, dan kan je ze daar gewoon alleen laten skiën, verloren skiën doen ze daar niet. Je komt ze ook geregeld tegen.
Het is noordelijk gericht. Wij vonden dit een voordeel omdat er minder zon op de pistes zit als je wat later op het jaar gaat. In Aussois kan dit ook wel nadelig zijn bij minder goede sneeuwcondities. Val Cenis is wel wat groter maar toen wij er waren was het een stuk drukker dan La Norma en veel smalle pistes die voor beginnelingen toch niet ideaal zijn.Dus zelf vind ik La Norma een aangenaam skigebied.

Waar Jan over spreekt is zeker niet in december of januari.

@anoniem het nadeel van aussois is echter wel dat er nauwelijks sneeuw ligt en de sneeuw de hele dag aan het dooie is doe mij toch maar liever meer sneeuw en wat minder zon! verder is aussois naar mijn inzicht saai

@Thomas Volgens mij is Aussois beter dan La norma en Valfréjus.

Plaats een reactie