contour vs go pro, heb hulp nodig!

Geen batterij status nee? Dat is vaag :S Enige "minpunt" van de GoPro is dat zijn witbalans af en toe van de wap af is. Maar gezien dat digitaal prima te corrigeren is lig ik daar zelf niet zo wakker van.

Edit;
De GoPro app is zojuist in de appstore belandt. Kortom; live beeld op je telefoon van wat je GoPro ziet. Wel met een kleine vertraging van 3 seconden, maar je krijgt een mooie indicatie van wat de camera in beeld heeft. Verder zijn alle instellingen van het toestel ook op je telefoon/tablet in te stellen. Enige wat ik nu nog mis is om je reeds opgenomen/geknipte files terug te zien.

dat is wel cool

de gopro heeft een grote invals hoek maar wat is de grootste invalhoek en de kleinste en wat zit er allemaal tussen in
alvast bedankt

de gopro heeft een grote invals hoek maar wat is de grootste invalhoek en de kleinste en wat zit er allemaal tussen in
alvast bedankt

jan herman op 11 okt. 2012 14:30

Zoals 1 pagina terug al te lezen is:
170º Wide FOV (Including 1080p)
127º Medium FOV (In 1080p)
90º Narrow FOV

Die Sony ziet er wel erg goed uit als je beelden vergelijkt. Heeft iemand deze camera? Zit erg te twijfelen.

Ik had onlangs ook dit filmpje al gezien:

Best wel grote verschillen inderdaad. Aan de andere kant durf ik wel te zeggen dat er binnen nu en een half / 3 kwart een nieuwe GoPro op de markt komt. Ofja, ze zullen wel moeten met alle nieuwe concurrentie op de markt.

Maar als iemand ervaringen heeft met de Sony zie ik daar ook graag wat meer info van!

Het is wel zeker dat Sony momenteel de allerbeste sensoren maakt (Sony, Nikon, Olympus, panasonic en zelfs de iphone etc hebben of krijgen grotendeels Sony sensoren). Dus dat wordt moeilijk concureren voor Gopro, voordeel van gopro zijn wel de legio bevestigingspunten…

Click. Click. Peace

wat is de ongeveer prijs van de sony actioncam want kwaliteit zal wel wat kosten

Valt opzich reuzen mee eigenlijk. Dat verbaast me wel: http://www.v-nix.nl/camera-type-actioncamera

Zonder Wifi: € 196,95
Met Wifi: € 290,07

Iets zegt me dat dit een duchtige concurrent gaat worden voor Contour en GoPro

Wij denken eraan deze aan te schaffen, de reviews zijn positief. Eerst natuurlijk wel advies krijgen in een winkel en even in de hand houden, en dat kan pas eind oktober/begin november want dan komt hij waarschijnlijk pas uit in Nederland.

Serfaus

Behalve het kunnen gebruiken van een app op je smartphone (bij de Sony bijvoorbeeld), waarvoor gebruik je die WiFi nog meer? Direct streamen gaan we niet doen. Dus hoe is voor jullie die WiFi een kleine 100 euro waard?

ik zeg go pro!

. Aan de andere kant durf ik wel te zeggen dat er binnen nu en een half / 3 kwart een nieuwe GoPro op de markt komt.

Rene Sebastian op 12 okt. 2012 12:02

iets sneller dan je denk ik verwacht… GoPro schijnt vannacht de Hero3 uit te brengen. Foto’s laten een dunnere camera zien en waarschijnlijk zit wifi er al in. Zal een leuke prijs moeten kosten, maar dan heb je ook wat :)

euh... doen!?

Ik zou je keuze nog even uitstellen nu de nieuwe GoPro gaat komen!

null

GoPro HD Hero 3 White Edition
The White Edition looks to be an upgraded HD Hero 1 Camera that includes WiFi, a new flat underwater dive lens and the new, thinner profile. Available 10/21/12.
$199 MSRP
1080p/30fps, 960p/30fps, 720p/60fps
5MP photos
Up to 3 shots per second in photo burst mode
WiFi built in
Improved Housing (Locking Latch / Dive Lens)

GoPro HD Hero 3 Silver Edition
The Silver Edition is basically an updated HD Hero 2 camera with WiFi built in, the thinner size and and improved housing. Available 10/21/12.
$299 MSRP
1080p/30fps, 960p/48fps, 720p/60fps
11MP photos
Up to 10 shots per second in photo burst mode
WiFi built in
Protune and White Balance
Improved Housing (Locking Latch / Dive Lens)

GoPro HD Hero 3 Black Edition
This is where things get really interesting. The Black Edition uses brand new technology and boasts some incredible settings, including 60 frames per second at 1080p and 120fps at 720p. Available mid to late November.
$399 MSRP
4K/15, 2.7K/30, 1440p/48fps, 1080p/60fps, 960p/100fps, 720p/120fps
12MP photos
New photo burst modes with up to 30 shots per second
WiFi built in
Remote Control Included ($79.95 otherwise)
Protune, White Balance, Continuous Photo, and Picture in Video capabilities
Improved Housing (Locking Latch / Dive Lens)

Had het gezien op de website van gopro vanmorgen!! Gok dat ik mijn 1 jaar oude HD Hero 2 ga verkopen en voor deze ga. Even afwachten wanneer hij in nederland te koop gaat komen.

Had het gezien op de website van gopro vanmorgen!! Gok dat ik mijn 1 jaar oude HD Hero 2 ga verkopen en voor deze ga. Even afwachten wanneer hij in nederland te koop gaat komen.

Robert op 17 okt. 2012 09:41

Zat in dezelfde twijfel, maar heb besloten om nog een jaartje met de Hero2 door te gaan en dan te updaten naar de Hero4 tzt. De veranderingen zijn natuurlijk leuk, maar de nieuw features ga ik nog niet ten volle benutten.

Ik ga in ieder geval mijn Hero 2 net zoals Robert "inruilen" voor de 3. Filmen op 2k met 48fps en vooral de 1080p met 60fps maakt deze camera toch wel een must voor mij. GoPro 2 met wifi bacpac mooi de deur uit doen en dan deze halen. Even afwachten tot de Black in de verkoop gaat (pas mid november) en wat de prijzen hier in Nederland gaan doen.

Wel erg dat ik dan in 1 jaar tijd van een GoPro 1, naar een GoPro 2 ben gegaan en dus hoogstwaarschijnlijk ook weer door naar de 3 :P

minecraft4life filmen met de gopro hero 3

Zat eerst te twijfelen tussen Sony en GoPro, maar met de drie ben ik zeker om. Ziet er echt top uit!

minecraft4life filmen met de gopro hero 3

Gast888 op 18 okt. 2012 13:35

echt wel

Hier een uitgebreid verhaal van een vergelijking die ik heb gemaakt!
http://www.koen.nl/pg-851-7-63571/pagina/cam_tests_van_de_go…

Ik blijf de kleuren van Sony mooier vinden. Maar ja, de hero3 is zo hot, wordt zo gepromoot en lijkt zoveel meer mogelijkheden te hebben, dat je daar bijna niet meer omheen kan…

Ik ga in ieder geval mijn Hero 2 net zoals Robert "inruilen" voor de 3. Filmen op 2k met 48fps en vooral de 1080p met 60fps maakt deze camera toch wel een must voor mij. GoPro 2 met wifi bacpac mooi de deur uit doen en dan deze halen. Even afwachten tot de Black in de verkoop gaat (pas mid november) en wat de prijzen hier in Nederland gaan doen.
Wel erg dat ik dan in 1 jaar tijd van een GoPro 1, naar een GoPro 2 ben gegaan en dus hoogstwaarschijnlijk ook weer door naar de 3 :P

ReneS op 17 okt. 2012 09:58

Ik zou je Backpack houden, deze past ook op de GoPro 3 en heb je meer nodig dan op de GoPro 2!

Uuuhm, de wifi modus zit standaard in de GoPro 3? ;)

Rene, je hebt gelijk, las het later ook. Las eerst "batterij Pack" maar dat stond er niet!.. excuses!

Ik zou je Backpack houden, deze past ook op de GoPro 3 en heb je meer nodig dan op de GoPro 2!

Koen op 12 dec. 2012 11:54

Hoezo? de HERO3 heeft z´n WiFi chip al ingebouwd zitten.
En ReneS doe je ook aan losse verkoop van de BacPac? PM mij dan.

@Koen , die heb ik wel al besteld voor de 3 ja :)

@Broes, heb m’n GoPro 2 met alles wat ik niet meer kon gebruiken al verkocht… helaas!

Mijn uitgebreide zoektocht naar een nieuwe camera december online gezet. Het is een GoPro Hero 3 Black geworden. De Drift is ook fantastisch, maar wel groter en zwaarder.
http://www.koen.nl/pg-851-7-63571/pagina/action_cam_test_van…

Heb toch een vraagje over de verschillende versies: ROAM2 en de +2.

Als ik het goed bekijk is de +2 niet waterdicht in zijn originele behuizing. Wil dat dan zeggen dat wanneer hij in de sneeuw valt deze niet meer bruikbaar zal zijn? Of kan hij toch tegen een beetje sneeuw/water?

Ik nijg meer naar een +2 door de verwisselbare accu en de kleine "upgrades". Maar dat waterdicht out of the box (zonder die behuizing) vindt ik ook wel een must.

Plaats een reactie