Mediamarkt aanbiedingen 3-2 tot 9-2

Een paar mooie camera’s en asseccoires bij de mediamarkt te koop momenteel;

Triple mount GoPro €8,-
Head strap Gopro €17,-
Chest mount Harness gopro €33,-

GoPro 3+ S €333,-
Sony AS30 €255,-

En zo nog wat leuke dingetjes die van bijvoorbeeld Rollei zijn…

Letop dat MediaMarkt aanbiedingen vaak lokaal zijn en niet bij elke MM. Overigens staat de online shop daar ook vaak los van.

Triple moet zijn tripod…

Er lag bij ons op het werk een folder, ik heb letterlijk alles over getypt. De prijzen staan in de openingspost. Mijn werk is in Doetinchem/Gelderland

null

Dus dat gaat over de media markt in Arnhem denk ik?

Dat zou goed kunnen dan… Ik ben al thuis dus kan niet controleren…

Dit gaat inderdaad over de Mediamarkt in Arnhem. Ik heb dezelfde folder in de bus gekregen.

iemand enig idee of deze aanbieding bij meer mediamarkten is? voor die prijs wil ik de 3+ black wel, maar ritje arnhem dan weer niet ;-)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Dichtsbijzijnde mediamarkt contacten? Ff melding van deze prijs maken en dat je best bij hun wil kopen, maar wel voor dezelfde prijs…

helaas meerdere gebeld en is echt een lokale aanbieding :-( prijzen nemen ze alleen over van concurrenten en niet van andere mediamarkten.

Wordt dan zaterdag toch een ritje arnhem

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

iemand enig idee of deze aanbieding bij meer mediamarkten is? voor die prijs wil ik de 3+ black wel, maar ritje arnhem dan weer niet ;-)

Jeroen6 op 5 feb. 2014 21:57

Staat in de openingspost niet "GoPro 3+ S €333,-", waar ik de S zou interpreteren voor Silver en niet Black? 333 voor een black zou inderdaad erg weinig zijn…

Dus de mediamarkt in een andere plaats is geen concurrent? Vreemd…

Vond ik ook vreemd maar heeft met franchise zaken te maken. allemaal andere eigenaren. Maaaar zoals @daryl al aangeeft… ik was te blij denk ik, want niet gezien dat het om de silver gaat :-(

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Plaats een reactie